2017. július 20., csütörtök

Všetky sme si rovné, líči Sedláková, rozehrávačka z Žabovřesky

"Prvý vzájomný zápas v sezóne bol pre mňa zvláštne, ale teraz už je to ako každé iné stretnutie. Nervozita ani nič iné tam nie je, ani moc mojich bývalých spoluhráček v KP nezostalo, "hlási rozehrávačka Handicape.

Jej minuloročný prechod do susednej štvrti udivil. KP ju bralo za svoju, a keď už o Sedláková malo prísť, počítalo skôr s jej odchodom do cudziny než do celku, ktorý v posledných rokoch klesol v brnenskom rebríčku na druhú priečku. Kategória "Ale ja som hrozne rada, že som to rozhodnutie urobila. Je to pre mňa nová skúsenosť, aj keď ten prestup nebol nijak markantné.Stále som v rovnakom meste a medzi svojimi kamarátmi, ale fungovanie v tíme je pre mňa určite iné, "opisuje 26-ročná hráčka.

Už nie je kapitánkou, na ktorej leží ťar cha výsledkov. "Tá pozícia v KP bola hrozne príjemná, ale koncepcia Handicape je založená na tom, že sme vyrovnaný tím. Ktokoľvek môže dať body, komukoľvek sa môže zadařit. Nemáme pozíciu lídra, všetky sme si rovné, "približuje Sedláková. "Ale väčšie hodnotenie môjho rozhodnutia by som si nechala až po play-off."

V ňom je teraz jej Handicap o krok pozadu, prvý duel v Kráľovom Poli vo štvrtok prehral jasne 67:88. "Mali sme lepší začiatok, ale v druhej štvrtine sa to zlomilo. Máme oveľa menšie tím, takže musíme hrať tvrdšie a s rizikom faulov.Teraz sme ich urobili veľa, "líči Sedláková.

V sobotu v 17 hodín séria pokračuje v Žabovřesky hale Rosnička. "Na ich výškovú prevahu musíme reagovať rýchlosťou a agresivitou. A určite sa musíme zlepšiť na obranné polovici, "velí Sedláková. Čerpať inšpiráciu môže jej celok z triumfu vo finále českého pohára nad rovnakým sokom. "To bolo po vzbudenie a moc príjemný zážitok, ale už je to minulosť. Vzhľadom k tomu, že nám chýba dve podkošová hráčky, určite nie sme favoritom, ale dáme do toho všetko a verím, že bude séria vyrovnaná. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése