2017. április 11., kedd

Vesty Tigers povedať Robbie Farah nájde nové NRL klubu v budúcej sezóne

Nechcené vesty Tigers kapitán Robbie Farah hovorí, že bolo povedané, že budem hrať rezervný stupeň budúcu NRL sezónu, ak sa rozhodne zostať po udelení povolenia na hľadať iný klub.

Farah, ktorý bol na tigre, Betclic-Získaj bonus práve teraz pretože debutoval v roku 2003, vyjadril svoje sklamanie Chcete byť informovaný trénerom Jason Taylor bol voľný hrať inde v roku 2016.

Ale v roku 2005 Premiership-víťazný šlapka povedal, že neodíde bez boja , "Musí to byť podľa mojich podmienok rovnako," povedal Farah v stredu.

Avšak 31-ročný pripustili fanúšikovia možno bude musieť pozerať, ako hrá na Henson Park budúcej sezóne by sa mal rozhodnúť zostať a poslúži posledné dva roky jeho súčasnej zmluvy.

"Či už to znamená, alebo nie [hrá rezervný stupeň], nie som si moc istý," povedal. "Či už sa len snažia dostať ma ísť, nie som príliš istý.Ale keď zostanem, myslím, že to zistíme. "

Farah priznal, že sa cítil klopanie na rameno prišla počas posledných niekoľkých týždňov vďaka dobre medializované problémy platový strop klubu.

Ale NSW vice-kapitán povedal, že stále zdrvení na utorkovej oznámenia, ktorá mu zanechala trochu času nájsť nápadníka s disponibilný izbu v platovým stropom.

Jednou z možných pristátie bod je s obhajujúce premiéri South Sydney, kde brat Eddie pracuje s lekárskym personálom. "South Sydney je veľký klub, veľký histórie, sú premiéri v túto chvíľu.Masívne klub s veľkým zoznamom, "povedala Farah.

" Ja nevylučujem nič sa v túto chvíľu, ale je to neúctivé, aby som bol hovoriť o iných kluboch v okamihu, keď mám na sebe sú vesty Tigre farby.


"

Tréner Jason Taylor tiež stál médiá v ťažkej rozhovore opakovanie oficiálnej línii klubu v tejto veci v celkovej deväťkrát. Vesty Tigers hráč obvinený z prenasledovania, zastrašovanie a násilie Viac

"Aké postavenie klubu je v tejto fáze je, že sme vzhľadom k Robbieho dovolenia jednať s ostatnými klubmi," povedal. "V podstate to je všetko, čo máme povedať o tom.. O tom budeme hovoriť znova, keď sa niečo vyvíja "

Na otázku, či mu povedal Farah, že bude hrať NSW pohár v budúcom roku, Taylor povedal:" Tak pozície klubu je, že budeme hovoriť viac informácií o tom, akonáhle sa niečo vyvíja viac. "

Farah, ktorý hrá jeho finálna domáci zápas proti Warriors v Ca mpbelltown v nedeľu pred ukončením sezóny proti St George-Illawarra v ANZ Stadium, povedal, že sa zlomeným srdcom mať bola upriamená na rozlúčku na Leichhardt.

"v skutočnosti je to jedna z najväčších vecí, som sklamaný," povedal. "To miesto som veľmi rada. Nemať poslednej hre a rozlúčka s fanúšikmi je dýka v mojom srdci.Tak to asi bolelo ma veľa.

"Ale to je to, čo to je. Nie som prvý človek, budem nebude posledný. Práve som sa dostať sa do toho. "

Betclic poker bonus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése